Ψηφιακός βοηθός παροχών
Digital assistant (ΒΟΤ) που θα παρείχε την απαραίτητη, βασική ενημέρωση των πολιτών για θέματα παροχών Το Υπουργείο Ανάπτυξης δέχεται πληθώρα ερωτημάτων από τους πολίτες για διάφορα θέματα, ενώ υποχρεούται να ενημερώνει τους πολίτες σχετικά με τις σύνθετες και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες που διατίθενται προς αυτόν από το Υπουργείο. Δεδομένης της υποστελέχωσης των υπηρεσιών και της ταυτόχρονης αύξησης των αιτημάτων, είναι αδύνατον να διεκπεραιωθούν όλα τα αιτήματα έγκαιρα. Παράλληλα, η παρουσίαση των πληροφοριών μέσω των ιστοτόπων, κάνει συχνά τον εντοπισμό της κατάλληλης πληροφορίας δύσκολη, ιδιαίτερα για τους λιγότερο εξοικειωμένους με τα ψηφιακά μέσα. Πως μπορούν να παρέχονται προσωποποιημένες υπηρεσίες προς τους πολίτες και να βελτιωθεί η αλληλεπίδραση τους με τους ιστοτόπους των υπηρεσιών αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία και τεχνικές, ώστε να παρέχετε έγκυρη πληροφόρηση, εύκολα και αποτελεσματικά, βελτιώνοντας για την γενικότερη ψηφιακή εμπειρία των χρηστών; Πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί η πρόκληση:Θα μπορούσε να δημιουργηθεί ένας digital assistant (ΒΟΤ) που θα παρείχε την απαραίτητη, βασική ενημέρωση των πολιτών για θέματα παροχών που δικαιούνται και θα τους βοηθάει να βρουν την κατάλληλη πληροφορία / υπηρεσία / το άτομο που θα λύσει το πρόβλημα τους. Πιθανή λύση: Δημιουργία ενιαίου μηχανισμού ΑΙ σε ρόλο DMS που θα αναλαμβάνει να υποδεχθεί αιτήματα, να τα δρομολογήσει στην αρμόδια ομάδα αποφάσεων, να παρέχει σχετικές συμβουλές για την απόφαση και να κοινοποιεί τα αποτελέσματα.