Μέσω του DSMS, δημόσιοι φορείς, ερευνητικά ιδρύματα, ΜΚΟ, εταιρείες μεταφορών και διεθνείς οργανισμοί μπορούν να σχεδιάζουν πολύγλωσσες, δυναμικές, στοχευμένες και πλήρως παραμετροποιημένες καμπάνιες ερευνών, βασισμένες στο προφίλ των ερωτώμενων και τις ανάγκες του φορέα που διενεργεί την έρευνα.
Σκοπός και Στρατηγική του Έργου
Το έργο DSMS στοχεύει:- Στην εκπόνηση μελέτης σκοπιμότητας και πιλοτικής εφαρμογής του συστήματος.
- Στη σύνταξη ενός ολοκληρωμένου επιχειρηματικού σχεδίου και επενδυτικής καμπάνιας για την εμπορική αξιοποίηση της πλατφόρμας.
- Στη διερεύνηση διεθνών διαύλων διάθεσης και τη σύναψη στρατηγικών B2B συνεργασιών.
Τι είναι το DSMS;
Πρόκειται για μια πολυεπίπεδη, cloud-based πλατφόρμα, που:- Εντοπίζει και απευθύνεται σε στοχευμένα κοινά με βάση δυναμικά φίλτρα και προφίλ χρηστών.
- Διαμορφώνει ερωτηματολόγια σε πραγματικό χρόνο, ανάλογα με το προφίλ του χρήστη.
- Ενσωματώνει μηχανισμό πιστότητας και επιβράβευσης χρηστών μέσω ψηφιακού νομίσματος (DVC) και χορηγών ανταμοιβών.
- Υποστηρίζει έξυπνη κατανομή ερωτήσεων, π.χ. διαμοιρασμός 100 ερωτήσεων σε 5 ομάδες των 20, προς διαφορετικές υπο-κοινότητες.
Τεχνολογία και Καινοτομία
Η πλατφόρμα περιλαμβάνει:- Αυτόματη μετάφραση 40+ γλωσσών με ΑΙ, για διεθνείς και πολυπολιτισμικές έρευνες.
- Σύστημα “φήμης χρήστη” (user reputation), το οποίο επηρεάζει την αξιοπιστία και τις ανταμοιβές.
- Δυναμική τιμολόγηση και προσφορά ανταμοιβών μέσω bidding model: οι πελάτες μπορούν να αυξήσουν τα ανταλλάγματα για περισσότερες ή ταχύτερες απαντήσεις.
- Διασύνδεση με GPS και στοιχεία πλοήγησης, προσφέροντας δυνατότητες γεωεντοπισμένων ερευνών και gamification.
- Στην ενσωμάτωση crowdsourcing σε ερευνητική λογική, με αξιολόγηση της ποιότητας σε πραγματικό χρόνο.
- Στην ανοικτή διάθεση ανωνυμοποιημένων δεδομένων από τους πελάτες, μέσω Open Data Repositories.
- Στη διαχείριση αναγνώρισης μέσω Digital Badges, ενισχύοντας την αξιοπιστία και την ενεργή συμμετοχή.
Εφαρμογές για Δημόσιους και Ιδιωτικούς Φορείς
Το DSMS απευθύνεται σε:- Υπουργεία και δημόσιους οργανισμούς που χρειάζονται γρήγορη και ποιοτική τεκμηρίωση πολιτικής.
- ΟΤΑ και περιφέρειες για κοινωνικές, περιβαλλοντικές ή συγκοινωνιακές έρευνες.
- Ευρωπαϊκά προγράμματα (π.χ. Horizon Europe) που απαιτούν μηχανισμούς δημόσιας συμμετοχής και αξιολόγησης.
- Φορείς μεταφορών, ασφαλιστικές εταιρείες, πανεπιστήμια, οργανισμούς τουρισμού και ΜΚΟ.
Αναμενόμενος Αντίκτυπος
Η πλατφόρμα DSMS αναμένεται να:- Ενισχύσει την ικανότητα συλλογής δεδομένων στον τομέα των μεταφορών, με κόστος έως και 50% χαμηλότερο από τις παραδοσιακές έρευνες.
- Αυξήσει την κερδοφορία της SBOING κατά 25% σε τριετή ορίζοντα.
- Υποστηρίξει την εξωστρέφεια ελληνικής τεχνογνωσίας μέσω διεθνών συνεργασιών.
- Προάγει την ισότητα, τη διαφάνεια, τη συμμετοχικότητα και την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (GDPR).